خرید پرده در تهران
نوشته شده توسط : atiemoeini

در این مقاله قصد داریم به برخی از این سوالات ، نکات و ابهامات در زمینه خرید پرده پاسخ داده تا شما با خیال راحت محصول مورد نظر خود را انتخاب و در منزل نصب کنید :

1 -ارزیابی و پیدا کردن نیازهای اولیه خود

قبل از اینکه بخواهید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید باید بدانید دوست دارید این پرده چه کارهایی برای شما انجام دهد ، این قضیه می تواند به شما کمک کند برخی از گزینه های مد نظر خود را حذف کنید و انتخاب راحت تری داشته باشید . می توانید این موارد را لیست کنید به طور مثال ممکن است ترجیح شما بیشتر حفظ حریم خصوصی باشد تا کنترل و تنظیم نور ورودی ، در این حالت شما نیاز به پرده هایی با پارچه های ضخیم تر دارید تا پارچه های حریر و تور مانند . به عنوان یکی دیگر از نکات فرض می گیریم هدف شما از خرید پرده عدم عبور یا به اصطلاح بلاک کردن نور باشه در این صورت لیست شما شامل پرده هایی با پارچه های بلک اوت خواهد شد .

اولویت ها و نکات خرید پرده ممکن است از یک اتاق به اتاق دیگر تغییر کند . اکنون می توانید یک قلم و کاغذ بردارید و به همراه خانواده خصوصیاتی که از یک پرده میخواهید یادداشت کنید تا انتخاب راحت تر داشته باشید .

2 -عملکرد و کارایی پرده

عملکرد و کارایی یک جنبه مهم و اساسی در انتخاب پرده به خصوص پرده های مدرن می باشد . شما میخواهید مطمئن شوید که پرده های شما آسان و روان کار می کند و باز و بسته می شود . هنگام خرید پرده های مدرن اکثرا با مواردی مواجه می شویم که با زنجیر و طناب کنترل و باز و بسته می شود ، اما شما میتوانید این قضیه را تغییر دهید . فرض کنید شما در منزل کودک خردسال و یا حیوان خانگی دارید و ممکن است طناب و زنجیر این پرده ها برای آنها خطر آفرین باشد به عنوان مثال می توانید از پرده های زبرا برقی و ریموت دار بهره ببرید و یا حتی منزل شما دارای سیستم هوشمند می باشد ، شما می توانید پرده هایی انتخاب کنید که با این سیستم هماهنگی داشته باشد .

3 - حس و سبک مورد نظر شما

کاملا مشخص است که از پرده فقط برای عملکرد و براوردن نیاز استفاده نمی شود . پرده ها فرصت مناسبی برای شما بوجود می آوردند تا بطور کلی جلوه و زیبایی اتاق و خانه خود را بهبود ببخشید . بنابراین خرید پرده ای که دوستش دارید و داشتن پنجره ای زیبا چه برای خود و چه برای پذیرایی از مهمان ها می تواند در کنار سایر لوازم از اهمیت زیادی برخوردار باشد .

برای خرید پرده می توانید از رنگ هایی استفاده کنید که با رنگ دیوارها مطابقت داشته باشند یا به طور کل متضاد باشند . از نظر رنگ هم می توانید سراغ رنگی با انرژی بیشتر بروید که تمرکز روی آن باشد یا رنگی خنثی که به عنوان مکمل سایر لوازمتون به حساب بیاید .

4 - نوع پنجره های شما

نوع و مدل پنجره شما نیز در تعیین نوع پرده ای که میخواهید بخرید و انتخاب کنید بسیار تاثیرگذار است . شما در این مورد نیز باید نکات را در نظر بگیرید و برای خرید پرده از بین پرده های پارچه ای ، پرده های زبرا و شید و انواع کرکره و لوردراپه یکی را انتخاب کنید . به عنوان مثال برای پرده هایی که ارتفاع بلندی دارد و یا در پذیرایی هستند می توانید از پرده های پارچه ای و پرده های پانچ استفاده کنید و یا برای اتاق خواب و پنجره هایی که ارتفاع کوتاه تری دارند پرده های زبرا بهترین گزینه هستند و یا در ادارات برای پرده هایی که بین پارتیشن قرار می گیرند می توانید از پرده های ولومی استفاده کنید و غیره .

5 - انتخاب جنس و متریال مناسب

انتخاب جنس پارچه از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که بسته به شرایط و مکانتون بعضی اجناس را باید و بعضی دیگر را نباید بخرید . به عنوان مثال اگر برای خرید پرده حمام و یا مکانی که رطوبت دارد نمیتوانید از نوع پارچه ای استفاده کنید و باید متریال هایی بکار ببرید که داخل آن PVC داشته باشد مانند پرده شید سولیت . اگر میخواهید دکور کلاسیک داشته باشید پرده های کرکره چوبی گزینه خوبی است اما اگر پنجره شما بزرگ باشد استفاده از کرکره چوبی آن را بیش از اندازه سنگین می کند و بالا و پایین کردنش دشوار می شود ، به همین دلیل شما باید از گزینه های دیگری استفاده کنید.

خرید پرده در تهران

برای خرید پرده در تهران شما میتوانید از طریق سایت مصطفی عامری نیز اقدام کنید .

 





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: